Thursday, June 14, 2012

Salam !

Alhamdulillah final exam da settle. Walaupun jawab ntah hapehape, tapi lega gila rasa :)) Dah lama tak update blog. Yela, no readers kan, so takde inspiration nak update macam oghang lain, hehhe.. Sepanjang semester 6 nih, banyak kenangan manis, pahit, tawar, masin yang aku alami. huhuw. Tapi takpe, semua tuh mengajar aku lebih tentang erti kehidupan. Aku bukanlah blogger yang pemes and banyak idea macam orang lain. Bagi aku, aku bukan blogger pun. Just saje sukasuka nak ada online dairy kan -__-. Emm, esok aku balik rumah dan start cuti 3 bulan. Mesti boring tambah pulak rindu kat si dia. Bukan nak kata duduk rumah tak bahagia. For sure lah bahagiakan cuma suasana macam lain. Adik beradik aku masingmasing jenis ynag buat hal sendiri. So, aku macam takda kawan. Hurmm. Susah nak explain. :'( Apa-apa pun sabar jela yang aku mampu.




Nite :(


No comments:

Post a Comment

suka?? komen laah :D